Hopelijk zijn we goed voorbereid, en dan ben ik ervan overtuigd dat we het dominante team zullen zijn, we zullen meer risico's nemen. "Het wordt een spannende wedstrijd, we willen ons concentreren op voetbal, al het andere interesseert me niet echt. " Voorspelling Servië - Zwitserland Onze supercomputer gelooft dat alle drie de uitkomsten een duidelijke mogelijkheid zijn met weinig verschil. Servië heeft een kans van 39% om de drie punten te claimen die ze nodig hebben, terwijl Zwitserland een kans van 34, 6% heeft om te winnen. De trekking komt uit op 26, 4%. Deze kansberekening kan je misschien gebruiken bij het wedden op het WK voetbal.
Hij zei: “We zullen de juiste balans moeten vinden. Ik denk dat we het dominante team kunnen zijn, dat hebben we in het verleden bewezen. Het wordt spannend, we hebben een goede start nodig. "Als hoofdtrainer kun je niet een team op pad sturen en zeggen dat een gelijkspel voldoende is. "Natuurlijk willen we proberen deze wedstrijd te winnen, we weten dat we de vaardigheden en kwaliteit hebben om dat te doen.