”Se on ollut 16 vuotta maajoukkueessa, ja olen yrittänyt tehdä parhaani. Mielestäni elämä palkitsee aina ihmiset, jotka rakastavat tekemistään, jotka todella tekevät parhaansa tehtävässä. ”Luulen, että niitän sitä, mitä olen kylvänyt näiden 16 vuoden aikana. ” Kamerunin ennustettiin alkavan 11 (4-3-3, oikealta vasemmalle): 16-Epassy (GK) – 19-Fai, 21-Castelletto, 3-N’Koulou, 25-Tolo – 8-Anguissa, 18-Hongla, 15-Kunde, – 20-Mbeumo, 10-Aboubakar 13-Choupo-Moting Loukkaantunut: ei mitään Keskeytetty: ei mitään Poissa: Andre Onana Rigobert Song pysyy todennäköisesti samanlaisessa joukkueessa kuin se, joka ulvoi takaisin vaatiakseen 3-3-tasapelin Serbian kanssa viime kerralla, vaikka yksi käännekohtaan osallistunut vaihtopelaaja saa alkuun.
Portugali varmisti jatkopaikkansa voittamalla Uruguayn
Kamerun vs Brasilia kokoonpanot Dani Alvesista tulee Brasilian kaikkien aikojen vanhin MM-kapteeni Kamerunia vastaan perjantaina. 39-vuotiaan pelaajan odotetaan ansaitsevan aloituksen, kun Tite sekoittaa pakettiaan joukkueensa kanssa, joka on jo varmistanut paikkansa pudotuspeleissä. Alves sanoi kunniasta: ”Olen ollut brasilialaisessa joukkueessa useita vuosia, ja s